2010. április 10., szombat

Óriás kagylótészta, töltve

Be sem merem vallani, mióta áll a kamrámban egy csomag Olaszországból hazahurcolt színes, óriás kagylótészta (a csomagolás szerint Lumaconi a becsületes neve). Ma a kezembe akadt mikor valami ehető után kutakodtam és máris kialakult a fejemben egy remek fogás gondolata.
Pipimellet, vöröshagymát, sárgarépát felkockáztam, egy doboz kukoricát lecsöpögtettem, majd szépen lepirítottam őket egy kis olajon. Fűszereztem gyömbérrel, borssal, sóval,fokhagymával, hozzáöntöttem egy kis doboz tejfölt és rottyantottam még egyet rajta. Közben leforráztam a kagylótésztákat, mert elég vaskosak, féltem, hogy a sütőben nem főnek át. Itt léptek a színre a gyerkőcök, akik örömmel vállalták, hogy kiskanállal beletuszkolják a husis ragut a tésztákba(fiam még a Hamitörp sapiját is felvette hozzá!)

From Kaják

. Sütőbe tolás előtt még megszórtuk egy kis reszelt sajttal és aláöntöttem egy pici vizet, a tetejére meg fóliát. Talán fél órát sült összesen, az utsó pár percet fedetlenül.

From Kaják

Petrezselyemmel tunningolt tejföllel dekoráltuk fogyasztás előtt. Nagyon finom lett!

From Kaják

1 megjegyzés:

Ami írta...

Nagyon nagyon guszták! :)